ALI BABA
Προσοχή - Ρίψη Μπάζων
1645 αναγνώστες
Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2008
21:20

Μου 'στειλε χθες κάποιος χρήστης, με αφορμή (την έψαχνε φαίνεται) το χθεσινό  άρθρο-φωτιά,το εξής προσωπικό μήνυμα : "-Ρε συ Swear, τί κακοήθειες κάθεσαι και γράφεις συνεχώς σε βάρος των τηλεοπτικών δημοσιογράφων ? -Ποιός είσ' εσύ στο φινάλε που θα αμφισβητήσεις το κύρος και τη μόρφωσή τους ? Άκου λέει, "εποστρακισμός" και κουραφέξαλα ! "Εξοστρακισμός" είναι το σωστό. Για να το λένε συνεχώς κοτζάμ Ευαγγελάτος, Αυτιάς και Βερύκιος, έτσι θα είναι. Άει παράτα μας, επιτέλους, μας ζάλισες, είσαι άσχετος"

Γενικά, δεν απαντώ σε προκλήσεις. Εν προκειμένω όμως,  απάντησα στον συγκεκριμένο τύπο, με τετρασέλιδη επιστολή μου, εκ της οποίας οι τρείς (3) πρώτες σελίδες είναι ένα ολόκληρο κατεβατό με ύβρεις, μπινελίκια και διάφορα καντήλια. Αυτές τις τρείς σελίδες δεν τις δημοσιεύω, διότι θα μας κατεβάσουν από την πρώτη σελίδα και ειναι αμαρτία. Εντούτοις, παραθέτω το τελευταίο τμήμα της επιστολής, που ίσως παρουσιάζει ένα ελάχιστο ενδιαφέρον. Πάει ως εξής  : "Και αφού στα έχωσα, κάθαρμα, όπως σου άξιζε, διάβασε τώρα και την ουσία, για να μη σε πιάνουν μια ζωή κώτσο οι δημοσιογράφοι. Το ορθό είναι "εποστρακισμός". Εξοστρακισμός είναι άλλο πράγμα, κοντολογής ο διωγμός, η απομάκρυνση, η εξορία, πάει και τελείωσε. Πάρε και κάμποσες πηγές, για να μη νομίζεις ότι τα βγάζω από την κοιλιά μου" :

1) Εγκυκλοπαίδια Πάπυρος-Λαρούς, εκδ. 1963, τ. 18, σελ. 750 : παθ. "εποστρακίζομαι" : (επί βλήματος) ριπτόμενος και προσκρούων επί τινος επιφανείας, αναπηδώ και αλλάσσω διεύθυνσιν / "εποστρακισμός" : η ενέργεια και το αποτέλεσμα του εποστρακίζω. /"εξοστρακίζω" : αποδιώκω αποβάλλω, απορρίπτω, (αρχ.) εξορίζω τινά δι' οστρακισμού / "εξοστρακισμός" : η πράξις και το αποτέλεσμα του "εξοστρακίζω", απόρριψις, αποδίωξις, απομάκρυνσις.

2) Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσης, εκδ. 3η, σελ. 1027 : "εποστρακίζω" : ρίπτω όστρακα ή πλατέα λιθάρια επί της επιφανείας της θαλάσσης, ούτως ώστε προσκρούοντα επ' αυτής να αναπηδώσιν// (κατ' επεκτ.) ρίπτω τι ούτως ώστε προσκρούον που ν' αναπηδήση αλλάσσον κατεύθυνσιν : "Βλήμα εποστρακισθέν" / "εποστρακιστική βολή", όταν ο βάλλων επιδιώκει τον εποστρακισμόν του βλήματος.

3) Κάτσε να δούμε τη σχετική ορολογία της ανακριτικής/βαλλιστικής. Πάρε «Ανακριτική», Στ. Αλεξιάδη,  Εκδόσεις Σάκκουλα, εκδ. 2006, κεφ. 4 : "ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ" : Τα τραύματα από πυροβόλα όπλα. Ανακριτικά προβλήματα από τη χρήση πυροβόλων όπλων: η εξακρίβωση της ταυτότητας του όπλου• ο προσδιορισμός της απόστασης από την οποία ρίχτηκε ο πυροβολισμός• καθορισμός της διεύθυνσης της βολής• ο προσδιορισμός του στομίου εισόδου και του στομίου εξόδου του βλήματος•  προβλήματα σε περίπτωση εποστρακισμού του βλήματος".

4) Πάρε να δείς και μια τυχαία πραγματογνωμοσύνη, έτσι για να πορεύεσαι. Απόσπασμα από την με ημερομηνία 12 Ιανουαρίου 1996 έκθεση εργαστηριακής πραγµατογνωµοσύνης του βαλλιστικού εργαστηρίου της ΕΛΑΣ : «Και οι τρεις βολίδες λόγω σφοδρής πρόσκρουσης σε σκληρές επιφάνειες έχουν παραµορφωθεί σε µεγαλύτερο ή µικρότερο βαθµό τόσο στις κορυφές τους, όσο και στις κυλινδρικές τους επιφάνειες µε διαρρήξεις των περιβληµάτων τους και αποκοπή µέρους του σώµατός των. Η µέση διάµετρος των βάσεων των βολίδων είναι 9ΜΜ. Τέτοια φυσίγγια βάλλονται από όπλα, κυρίως πιστόλια και υποπολυβόλα ιδίου διαµετρήµατος .... γ) Συµπεράσµατα ... μπλα μπλα.. Στο εσωτερικό του το αυτοκίνητο φέρει φθορές-οπές οι οποίες οφείλονται σε δευτερογενή ενέργεια και εποστρακισµούς ορισµένων από τις ανωτέρω βολίδες. ... Η πειστήρια βολίδα ``ΠΒ2`` καθώς και οι βολίδες από τις οποίες προέρχονται τα µεταλλικά περιβλήµατα ``ΠΠ1`` και ``ΠΠ2``, έχουν βληθεί από το υπ` αριθ. ...... υποπολυβόλο ΗΚ ΜΡ5"

5) Δες και την ορολογία που χρησιμποιεί ένας παλιός αξιωματικός του στρατού : “Επισκέπτομαι ακολούθως ένα ένα τα πολυβολεία για να τονώσω το ηθικό των στρατιωτών διότι διεδόθη ότι ετραυματίσθην σοβαρώς και απεχώρισα της μάχης. Εις ένα πολυβολείον δεν ενθυμούμαι αριθμόν που μετέβην εν συνεχεία εισήλθε θραύσμα πυροβόλου ευθυτενούς τροχειάς όπερ εποστρακισθέν με εκτύπησε εις τα πλευρά αριστερά με συνέπεια να ραγισθή ως είπεν ο ιατρός ένα πλευρό” (απομνημονεύματα του αξιωματικού του Ελληνικού Στρατού Γεωργίου Αποστολοπούλου (1910-1995) από τη μάχη του οχυρού Ιστίμπεη της Γραμμής Μεταξά, 6-7 Απριλίου 1941)

6) Για να δούμε και το Επίσημο λεξικό των Ολυμπιακών Αγώνων, στην ορολογία της σκοποβολής, ποιόν όρο χρησιμοποιεί ? -Φυσικά τον όρο «εποστρακισμός» (αγγλ. rebound hit, γαλλ. Ricochet).

Λεπτομέρειες, θα μου πεις. Το ξέρω.

Αξιολογήστε το άρθρο 
Δεν έχει αξιολογηθεί
 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
Σχόλια

15/12 21:34  shade
Σοφολογιότατε μας ξεστράβωσες.
Μήπως και γιά το ΧΑ κατι τις που να μην εποστρακίζεται προς τα κάτω?
15/12 21:35  Swearengen
Τώρα σώθηκες !
15/12 21:40  shade
Το κόρδωμα του Καπράλου?
15/12 21:41  freeagle
… είσαι όμως το κάτι άλλο … δεν παλεύεσαι … δεν πονούν τα δάκτυλα σου από την πληκτρολόγηση ;;; (ή μήπως έχεις καμιά δίμετρη γραμματέα … δυνατή στα χέρια;; (ενθυμούμενος παλαιοτέρα σύρραξη με γραμματείς το έγραψα αυτό) … τόση υπομονή στο να απαντήσεις σε μια πρόκληση;;; χαρά στο κουράγιο σου …
15/12 21:45  Swearengen
-Γιατί το λες αυτό Eagle ? Όχι μόνο έμαθα ένα σωρό χρήσιμα πράγματα, διαβάζοντας, αλλά επιπλέον είχα την πραγματική ευκαιρία να βρίζω επί τρείς σελίδες, χωρίς να μπορεί κανένας να με κάνει ban. -Λίγο το 'χεις αυτό ?
http://www.youtube.com/watch?v=yex1yyySpyM&feature=related
15/12 21:48  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Αριστουργημα, αριστούργημα. Λεπτομερεια ίσως, αλλά αριστουργηματική.
15/12 21:49  freeagle
Όχι ρε swear … όχι … Bon Scott βρε … ένα είναι το ρεμάλι ….
15/12 21:49  favlos
Για την ιστορία ο Δήμαρχος Αθηναίων Ν.Κακλαμάνης απο την αρχή χρησιμοποίησε το σωστό...
15/12 21:53  Usοund
Πίνεις ένα καφάσι μπύρες? Εποστρακίζεσαι.
Ξενοπηδάς και συλλαμβάνεσαι? Εξοστρακίζεσαι.
Καλά τόπιασα συνέταιρε?
15/12 21:53  Swearengen
@Θρασύβουλε, σας άρεσε? Και πού να βλέπατε και τις τρείς πρώτες σελίδες! Αυτές κι αν ήταν έργο τέχνης.

@Eagle, συμφωνώ, αλλά βαριόμουν να ψάχνω.

@Favlos, δίκιο έχεις, αλλά ο Κακλαμάνης ΔΕΝ είναι δημοσιογράφος-τηλεοπτικός αστέρας. Ίσως γι αυτό ακριβώς.
15/12 21:56  freeagle
… έλα έψαξα εγώ για σένα πολυχρονεμένε …

http://www.youtube.com/watch?v=Dv4lIW7ZPo4&feature=related

… ο Angus είναι παιδαρέλι …
15/12 21:59  quant
Ναι αλλά δεν έδωσες και τις 3 πρώτες σελίδες του προσωπικού μηνύματος...
15/12 22:03  Usοund
Στις πρώτες σελίδες έγλυφε τον Αντρέ νο 2! Μπουχαχαχα!
15/12 22:03  Swearengen
Τί, μόνο ο Angus είναι παιδαρέλι ? Τον Μalcolm τον είδες ? Και οι δύο μαζί πρέπει να ζυγίζανε εβδομήντα κιλά, τα μπασμένα ! Καλά, η πλάκα είναι ότι ο Scott δεν ζορίζεται καν όπως ο άλλος ο Johnson. Το 'χε από φυσικού του.
@Quant, ΠΑΛΙ δεν διάβασες τίποτε. Βρε, μπας κι είσαι αδελφός της Elenitsas1, γνωστής πιά σε όλους και ως Λουκρητίας ?
15/12 22:05  quant
Μάλλον ΕΣΥ δεν διάβασες το σχόλιο ορθώς, το οποίο και αναφερόταν στο προσωπικό μήνυμα που σου έστειλε ο φίλος και όχι στην ΕΠΙΣΤΟΛΗ-απάντηση.
15/12 22:09  elenitsa 1
Ποια ειναι παλι η Λουκρητια?Ουδεμια σχεση εχω μαζι της,εναν Καστρατο εχω μονο στην αυλη μου.
15/12 22:09  Swearengen
Ναι, έχεις δίκιο Quant, μόλις είχα πλύνει να χέρια μου και έτσι δεν μπορούσα να καταλάβω αυτό που εσύ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ, από την οσμή των νυχίων μου ! Λάθος μου.
15/12 22:10  elenitsa 1
Αντρε νο1,Αντρε νο2,τελικα τι τρεχει μ'αυτο τ'ονομα?Ολοι νουμερα ειναι?
15/12 22:11  Usοund
Δε μου λες ρε λαμόγιο! Πόσα βούτηξες απ την εργοδοσία για να πομπάρεις κάτι τελειωμένους?
15/12 22:13  quant
Είναι άλλο πράγμα το προσωπικό μήνυμα και άλλο η επιστολή. Δες και εξοστρακισμός-εποστρακισμός και πολλά άλλα που περιείχε η 2η σελίδα του προσωπικού μηνύματος.
15/12 22:13  protesilaos
usound,swear βλεπω οτι υποκυπτετε στον πειρασμο να συνδιαλεγεστε με αυτοπροσδιοριζομενο κυρηκα "μοντερνων" και "συγχρονων" ιδεων,ο οποιος στην πραγματικοτητα γυριζει τον δημοσιο διαλογο πισω, με φρασεις σημα-κατατεθεν του λαικισμου επιπεδου τηλεοπτικου ρεπορταζ τυπου :"Αδυνατώ πάντως να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο θα πληρώνουμε φόρους, ενόσω οι αρχές αρνούνται να συλλάβουν τα καθάρματα με τις κουκούλες".
Γιατι ψαρωνετε και απαντατε σε φεροντα λεοντη σοβαροφανειας;;;
15/12 22:15  Δόκτωρ Βασίλειος
"Δε βαριέσαι μωρέ"! Τι κάθεστε κι ασχολείστε με οσους γουσταρουν Βερυκιο και Αυτιά;

Το εξοστρακισμός το έλεγα κι εγώ, εντάξει ειναι μια λέξη που εχει μείνει με άλλη σημασία από τα αρχαία. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Βλ. "κάθαρμα"
;-)
Βεβαια εννοειται ότι τον Αυτια τον τρως :-)
15/12 22:16  Swearengen
Μα τί λες κι εσύ βρε Πρωτεσίλαε ? Έχετε παρελάσει όλοι από κει, και μια και δυό και τρείς. Εγώ σήμερα έγραψα για πρώτη φορά. Κι αν είδες, κανένα διάλογο δεν άνοιξα, ούτε καν ερωτήματα έθεσα. Την άποψή μου είπα, καθαρά και ξάστερα.
15/12 22:17  Swearengen
Το θέμα Δόκτωρα, είναι ότι ο Αυτιάς μας ρίχνει στ' αυτιά γενικώς !
15/12 22:20  Δόκτωρ Βασίλειος
Εγώ πάλι αμφισβητώ τα "μηχανάκια" και την επιτυχία του... Ο άνθρωπος ούτε για να πει τον καιρό δεν κάνει. Και τον είχε ο Παπαδακης για να λέει τα οικονομικά... Όπως ο Στεφανος Χίος εκανε αθλητικά! Εποχές ε;! "Ολ αράουντ" δημοσιογράφοι- δημοσιογράφοι πανεπιστήμονες
15/12 22:21  Usοund
Η οποία εύγλωττος άποψή σου ενίσχυσε διά του ταλέντου σου τις θέσεις του ατάλαντου. Λαμόγιε, θέλω τα μισά!
15/12 22:23  protesilaos
Ναι,αλλα οι κακες συνηθειες κοβονται καποτε.Εγω την εκοψα μαχαιρι.Επισης,το εκφραζω αποψη απλα,το "δεν μπαινω σε διαλογο" μια κουβεντα ειναι.Και στις τηλεοπτικες εκπομπες που βλεπουμε και τραβαμε τα μαλλια μας οι δυσμοιροι καλεσμενοι αποψη εκφραζουν.Στο τελος ομως συμπαρασυρονται σε επιπεδο εντυπωσεων απο το ολο κλιμα της συζητησης.Κατι αναλογο μηπως συμβαινει και εδω;
Tελος παντων η γνωμη μου ειναι αυτη,μπορει να κανω και λαθος...
15/12 22:25  Usοund
Αυτή Πρωτεσίλαε ήταν η θέσις μας πρό του λαδώματος. Ησύχασε, θα τα βρούμε στη μοιρασιά!
15/12 22:27  protesilaos
Α!Συγνωμη.Δεν ενημερωθην.Παω να μπουκαρω.
15/12 22:27  Usοund
Με τη γλώσσα! Με τη γλώσσα!
15/12 22:30  protesilaos
Λεω να ξεκινησω το εκει σχολιο μου με την κραυγη:ΕΙΣΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟΣ!
Πως σου φαινεται usound;Μηπως ειναι too much;
15/12 22:30  haros
γιουσαουνη,ασε τον συνεταιρο σου ησυχο,προσπαθεις να θολωσεις τα νερα,γιατι συνεληφθεις να μελετας διαγραμματα και να κανεις μαλιστα και ερωτησεις επι αυτων..σε λιγο θα σκασεις μυτη και στην υπογα,με πεντε εξι τεχν, αναλυσεις υπο μαλης...
15/12 22:33  Usοund
Προτιμώ το "άπαιχτος!" Έχει κάτι από Ντέταρι. Θυμάσαι Πρωτ που εκεί μας έριξε στα ποσοστά?
15/12 22:33  Swearengen
Εάν συμφωνώ εν μέρει με το περιεχόμενο ενός οποιουδήποτε κειμένου, δεν θα διστάσω να το εκφράσω. Τί θα φοβηθώ δηλαδή, μη με πούνε νεοφιλελεύθερο ? Μπαααα, δε νομίζω.
15/12 22:34  quant
Chare, η τεχνική ανάλυση δεν είναι ντροπή. Για τους τεχνικούς αναλυτές, το συζητάμε.
15/12 22:35  Usοund
Ο quant με ηπάτησε!
15/12 22:36  elenitsa 1
Πρωτ συγκρατησου!Μια υποσχεση εχεις μονο ως αυτην τη στιγμη.Ουτε καν το ποσον δεν σου εχει πει.Ξεκινα με το μαλακο,κατι μου λεει θα σε ριξει στη μοιρασια και θα παει στραφι ο ενθουσιασμος σου.
15/12 22:37  Usοund
Άσε τα κόλπα με τα "εν μέρει". Τα μισά θέλω!
15/12 22:39  quant
Usound, μη με ξεχάσεις...
15/12 22:41  haros
quax,μπορει να εχεις και δικιο...
15/12 22:43  haros
ουχαχαχα,μην βρω αδυναμια(ο quant τα παιρνει οταν γραφουν λαθος το νικ του),στριβω το μαχαιρι στην πληγη...
15/12 22:43  Usοund
Τα έχει βουτήξει ο λαμόγιος και τρέχει. Αλλά η θα εποστρακισθεί η θα εξοστρακισθεί.
15/12 22:45  Usοund
Μη μου πειράζετε τον quant! Είναι ο νέος ceo του μπλογκ.
15/12 22:45  protesilaos
Θα επιμεινω.Με εν μερει περιχομενα οιουδηποτε κειμενου ειναι λογικο να συμφωνει ο καθε ελευθερα σκεπτομενος.Απο κειμενα του ΛΑΟΣ μεχρι κειμενα του ΚΚΕ ειναι αδυνατο να μην βρει καποιος(εστω λιγες,αναλογα με τους προασανατολισμους του) διατυπωσεις,ιδεες κλπ που να μην συμφωνει.
Το θεμα-κατα την γνωμη μου-ειναι στις δυσκολες αυτες εποχες να μην νομιμοποιουνται δια της παρουσιας αποψεις και στασεις οι οποιες ειναι κατα βαση υποκριτικες,λαικιστικες και απευθυνονται στην πιο βαθια ημιμαθεια και οι οποιες εχουν ως δολωμα προσελευσεως το "ψαρεμα"(πχ πωπω! συζητω διαφωνωντας με τον Μανο,τον πρωην υπουργο!Τι μου λες;Εντυπωσιαστηκα..)
15/12 22:48  Usοund
Βγάλε με απ έξω! Εγώ γιά ...μαλλιά μίλησα!
15/12 22:48  haros
για βαστα βρε πρωτ..τι ακριβως εχουν τα κειμενα του ΛΑΟΣ και τα αναφερεις???ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ...(ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ)
15/12 22:48  protesilaos
Γι αυτο και εγω Ελενη σκληραινω την σταση μου οπως βλεπεις...
15/12 22:50  quant
Hare, πώς με καταλαβαίνεις...
Μισό τώρα, έχουμε πληρωμές σήμερα στου Ali.
15/12 22:50  protesilaos
hare,κατσε.Υπαρχει deal και πανε να μας αφησουν στην απεξω.Μην διασπας το μετωπο...
15/12 22:50  gerodimos
Ζήτω! Σιγοντάρω τον Χάρο!
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog

Λίγα λόγια για εμένα
www.mantri.gr
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
Σύνδεσμοι