ALI BABA
El Quinto Regimiento
1914 αναγνώστες
Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2008
22:42

Φωτογραφία : Robert Capa

 

 

 

Με το αξιόλογο τόπικ "Επιτέλους, αφήστε ήσυχο τον Αναρχισμό" : 

http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=918577

ο φίλος Ntalkadiaris υπερκάλυψε κάποιες αντίστοιχες δικές μου σκέψεις. Σαν ασήμαντο συμπλήρωμα, δυό λόγια ειδικά για τους Σπανιόλους Αναρχικούς, απλώς για να θυμόμαστε τη αυθεντική σημασία του όρου και να μην παρασυρόμαστε από τους κάθε λογής Αυτιάδες και Μυτιάδες της τηλεόρασης, σε αδόκιμους χαρακτηρισμούς.

Στην αρχή του Ισπανικού Εμφυλίου, η ισχυρή δύναμη της Αριστεράς δεν ήταν το Κομμουνιστικό Κόμμα Ισπανίας, αλλά οι Αναρχικοί (GNT-FAI), οι οποίοι τότε αριθμούσαν περί τα δύο εκατομμύρια μέλη, με μόνο το "σκληρό πυρήνα" να υπερβαίνει τις τριακόσιες χιλιάδες άτομα, αριθμό συντριπτικά μεγαλύτερο των μόλις τριάντα χιλιάδων, όλων κι όλων, μελών του ΚΚΙ. Οι Σπανιόλοι Αναρχκοί, κίνημα με μακροχρόνια παράδοση και βαθείς, πανίσχυρους δεσμούς με τις λαϊκές μάζες, αποτελούσαν το προπύργιο της Διεθνούς Αναρχικής Ομοσπονδιας. Το κίνημα αυτό, με την έναρξη του εμφυλίου, βρέθηκε μπροστά σε μια κατάσταση άκρως ευνοϊκή. Ήδη πριν το πραξικόπημα, οι ταξικές αντιθέσεις στην Ισπανία είχαν οξυνθεί στο έπακρο και η κατάσταση ήταν εκρηκτική. Το φασιστικό πραξικόπημα συνέγειρε τον ισπανικό λαό και τον συσπείρωσε σε αντιφασιστική δημοκρατική βάση, τον αγωνιστικοποίησε και γενικότερα δημιούργησε μια κατάσταση όπου οι επαναστατικές ιδέες έβρισκαν το πιο γόνιμο έδαφος.

Οι Αναρχικοί της Καταλωνίας τέθηκαν επικεφαλής της αντίστασης κατά της επανάστασης του Φράνκο και έβαλαν στον αγώνα τα συνδικάτα. Ανέπτυξαν την πρώτη έντονη προσπάθεια και εξασφάλισαν τον έλεγχο του φιλελεύθερου κολλεκτιβισμού, επέβαλαν την ισότητα των αποδοχών, έθεσαν σε εφαρμογή την αγροτική μεταρρύθμιση, οργάνωσαν κοινοτητες στη βάση κολλεκτιβιστικού σχεδίου και εξασφάλισαν τον έλεγχο των εργοστασίων, μέσω των εργατικών συμβουλίων.

Παρά τις οξύτατες αντιθέσεις τους με το ΚΚΙ, εκείνο που "μετρούσε" ήταν ότι μαζί έδιναν τις μάχες και δίπλα-δίπλα έπεφταν στα οδοφράγματα. Στη Μαδρίτη, μάζες κομμουνιστών και αναρχικών εργατών μαζί με άλλους αντιφασίστες, άοπλοι οι περισσότεροι, φράσσουν με τον όγκο τους τις πύλες του οχυρού Μοντάνια, εμποδίζοντας τη φρουρά να βγει στους δρόμους και στη συνέχεια επιτίθενται και το καταλαμβάνουν. Στη Βαρκελώνη, ανάμεσα σε άλλους, έπεσαν στις μάχες δίπλα-δίπλα οι γραμματείς της Ενωμένης Σοσιαλιστικής (κομμουνιστών-σοσιαλιστών) Νεολαίας της πόλης και της αναρχικής νεολαίας.

Γεγονός είναι, ότι οι Ισπανοί Αναρχικοί δεν ήταν σε θέση ιδεολογικά, πολιτικά, δεν ήθελαν και ούτε μπορούσαν να αναλάβουν την ευθύνη της λαϊκής υπόθεσης ολόπλευρα με συνέχεια και συνέπεια μέχρι το τέλος. Στην ουσία αναγνώριζαν ότι αυτό το καθήκον έπεφτε στους ώμους του "μικρού" ΚΚΙ. Αναγνώριζαν το δικό τους συμπληρωματικό, "διορθωτικό", ρόλο. Σ' όλη τη διάρκεια του εμφυλίου ταλαντεύονταν ανάμεσα σε ακροαριστερές θέσεις και στις θέσεις του Λαϊκού Μετώπου, τις οποίες πολλές φορές προσπερνούσαν από τα δεξιά, με αποκορύφωμα τη συνεργασία τους στο προδοτικό αντικομμουνιστικό πραξικόπημα του Κασάδο που οδήγησε στην κατάρρευση.

 

 

Ισπανικός Εμφύλιος & Αναρχικοί

To περίφημο Πέμπτο Σύνταγμα του Δημοκρατικού στρατού της Ισπανίας , που συγκροτήθηκε το 1936, αποτέλεσε τη βάση του λαϊκού στρατού. Αποτέλεσε την πιο μάχιμη στρατιωτική μονάδα της Republica για όσο καιρό λειτούργησε μέχρι τη διάχυσή του στον τακτικό στρατό της δημοκρατίας. Μετά την ήττα του 1939, οι μαχητές του σκόρπισαν. Αρκετοί υπέμειναν τα κολαστήρια του Φράνκο και στήθηκαν σε αποσπάσματα, χωρίς δίκη και δημοσιότητα. Η σημερινή Ισπανία είναι χτισμένη πάνω στα κόκκαλά τους. Άλλοι διέφυγαν στην ΕΣΣΔ και πολέμησαν στο Β' Παγκόσμιο, κι άλλοι τις δεκαετίες '40 και '50 μπαινόβγαιναν στην Καταλωνία προσπαθώντας να στήσουν αντάρτικο. Υπήρξαν κι άλλοι που σκόρπισαν αλλιώς. Κάποιοι ανέβηκαν μέχρι την Ιρλανδία και γίναν roadies στους Thin Lizzy. Άλλοι κοπροσκύλιαζαν για χρόνια στο Παρίσι. Καναδυό τραβήχτηκαν στη Γένοβα και τις άρπαζαν κάθε τρεις και λίγο από τους ναύτες που'ναι αραγμένοι στην παλιά πόλη. Μερικοί έφτασαν μέχρι Βενεζουέλα να χειροκροτήσουν τον Τσάβες και πιο πριν μάζευαν καφέ με τους Σαντινίστας. Ένας -δυο είχαν πάει Αμερική και βγήκαν στο δρόμο με το Νιλ Κάσσαντι και άλλους παλιούς Γούμπλις. Τέλος, υπήρξαν κι αυτοί που εξαφανίστηκαν το '36 στη Βαρκελώνη μαζί με τον Κόρτο Μαλτέζε.. Μια χαρά παιδιά οπωσδήποτε. Με ιστορίες δικές τους, πολλές, περά από τη συμμετοχή τους στην Ιστορία. Αυτός εδώ, είναι ο Ύμνος τους. Ο Ύμνος του Πέμπτου Συντάγματος :

H μελωδία του ύμνου, είναι στην πραγματικότητα ένα παραδοσιακό, χρονολογούμενο από τον 16ο αιώνα Ανδαλουσιάνικο τραγούδι, που κάπου το 1926 διασκεύασε ο Frederico Garcia Lorca, με τον τίτλο "El Vito". Eδώ εκτελεσμένο από τις κιθάρες των Paco de Lucia και Ricardo Modrego :

 

Πηγές : Εγκυκλοπαίδεια "Πάπυρος Λαρούς", www.kkeml.gr, regimientocinqo.wordpress.com

 

Αξιολογήστε το άρθρο 
Δεν έχει αξιολογηθεί
 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
Σχόλια

10/12 22:49  Swearengen
Το θέμα αφιερώνεται στον σύντροφο Μαρίνη, που τον πλήγωσα τις τελευταίες ημέρες. Ο Μαρίνης, τύπος θυμικός και υπερευαίσθητος, δεν θα γίνει ποτέ αντάρτης πόλεως, δεν ξέρει να λύνει σαρανταπεντάρι Browning, δεν ξέρει να ρυθμίζει σωστά μια σκοπευτική διόπτρα στις εκατό γυάρδες, καλά-καλά δεν ξέρει να φτιάξει μια σωστή μολοτωφ, αλλά δεν έπαψε ούτε μια μέρα να είναι Ο ΘΕΙΟΣ.
Σύντροφε, την ειλικρινή συγγνώμη μου. Παρακαλώ να μου επιστρέψεις το σπανιόλικο στιλέττο μου, που έχω αφήσει από προχθές στα πλευρά σου.
"Κομαντάντε Swear"
10/12 22:54  Nastybishop
To θέμα του νταλκαδιάρη ήταν όντως πολύ αξιόλογο...είναι κρίμα που αρκετοί το παράφρασαν βάναυσα.
10/12 22:57  Swearengen
Ας έρθουν κι εδώ να το παραφράσουν. Πώς λέμε "ανοίξαμε και σας περιμένουμε" ?
10/12 22:57  protesilaos
Μηπως ειδατε την αναρτηση του Α.Α;Ειναι εξοργιστικο...Με κυριευσε η αγανακτηση...
10/12 22:59  Nastybishop
Πρωτεσίλαε, συμφωνώ. Στην ουσία αυτό που έκανε ήταν να υιοθετήσει 150% την γραμμή υπεράσπισης κούγια. Μια γραμμή ούτως ή άλλως ιδιαίτερα προκλητική.
10/12 23:00  Swearengen
Τί είναι πάλι ΑΑ ?
Ανώνυμοι Αλκοολικοί ? Ε, μην τους παρεξηγείς, είναι μέχρι να κλείσουν τον πρώτο χρόνο. Μετά στρώνουν.
10/12 23:01  Bluesman
εξαιρετικο το αρθρο, ισως αξιζε μια συνεχεια για τον Οργουελ μια που επιασες το θεμα...
10/12 23:02  Nastybishop
Αλλά τι να λέμε για προκλητικό. Εδώ ο άλλος σήκωσε θέμα "1967-1972 πέντε χρόνια προόδου". Τι μου λέτε τώρα; Ο κόσμος έχει ξεφύγει, έχει θολώσει το μυαλό του.
10/12 23:06  protesilaos
Δεν ειναι ετσι swear.O κ.Υπουργος κανει μπαμπεσικη επιθεση σε μια πενθουσα οικογενεια και το capital κακιζει τον illusionist.Eιναι θεμα αισθητικης,αν μη τι αλλο...Ντροπη..
10/12 23:13  protesilaos
Το μεσημερι την πεσαμε σε καποιον για ενα λιβελλογραφημα.Αυτο το post του Α.Α,στο βαθμο που ειναι ανανδρο με σχολια και επιθεση σε οικογενεια με νεκρο αξιζει να στιγματιστει.
Ο Κουγιας ,Nasty,ειναι επγγελματιας νομικος.Υπερασπιζεται τον πελατη του οπως αυτος κρινει.Αλλα ενας οικοδεσποτης blog να προσβαλλει μια μαυροντυμενη οικογενεια ειναι ξεδιαντροπο...
10/12 23:21  Swearengen
Πρωτεσίλαε, εδώ και μέρες κρατάω αποστάσεις από το φόρουμ, εξαιτίας των απίστευτων ανακριβειών που διαβάζω. Βεβαίως, από έναν επαγγελματία πολιτικό θα περίμενα να γνωρίζει τί εστί "αναρχικός", όταν χρησιμοποιεί τον όρο, αποδίδοντάς τον σ' ένα παιδάκι 15 χρονών. Άπαξ και δεν γνωρίζει, κάθε περαιτέρω "διάλογος" παρέλκει. Ας μείνει ο καθένας στις απόψεις του και στις αντιλήψεις του, όποιες κι αν είναι αυτές.
10/12 23:22  Nastybishop
πρωτεσιλαε, τι σημαίνει κάνει την δουλεια του; εδώ καίγεται η χώρα! Ούτε κάποια λόγια μεταμέλειας δεν είχε. Τίποτα. Το διαβάζεις και τους φαντάζεσαι να λένε μεταξύ τους "Καλά του έκανες." Απαράδεκτος.
10/12 23:26  haros
μπραβο βρε swear,παντα ειχα την απορια γιατι τους λεγανε αναρχοκουμμουνιστες...τωρα καταλαβα..
πρωτεσιλαε,οταν περασει η συναισθηματικη φορτιση,ισως ξανακανουμε αυτη την κουβεντα..αλλο το δικαιο και αλλο το <κοινο περι δικαιου αισθημα>,ειδικα οταν το τελευταιο αγεται και φερεται απο επαγγελματιες δημοσιογραφους τηλεδικαστες τυπου ευαγγελατου και αλφα..
10/12 23:28  protesilaos
Swaer,δεν ειναι θεμαι ιδεολογικο, η θεμα ακριβους διατυπωσης, η θεμα ιστοριας των ιδεων,η λανθασμενης χρησης ορων.Επαναλαμβανω:κανει επιθεση σε πενθουσα οικογενεια λεγοντας οτι σε αλλη χωρα η οικογενεια θα ειχε διωχθει για παραμεληση ανηλικου!
Ειναι υπουλο και ανανδρο!Ειναι απαραδεκτο!Ειναι εμετικο!
Και το capital κανει υφολογικου τυπου παρατηρηση στον illusionist...
10/12 23:30  protesilaos
Ηare,εσυ διαβασες το post του Α.Α.Σου φαινεται αντρικιο το σχολιο του για την οικογενεια;
10/12 23:32  londoner
swearengen εμενα που δηλωνω μη αναρχικος με παιζετε;

ειναι ενδιαφερον, απο οτι φαινεται υπαρχουν αρκετα ειδη αναρχισμου, ισως ενα που να ταιριαζει στον καθενα μας
Social anarchism
Collectivist anarchism
Anarchist communism
Anarcho-syndicalism
Anarcho-capitalism
Anarcha-feminism
Green anarchism
απο τη βικιπαιδεια, την πηγη της μονοδιαστατης εξπαιδευσης μου


ισως να βρηκα και ενα ειδος για μενα


Anarcho-capitalism and market anarchism

Anarcho-capitalism (or "free market anarchism")[82] is "based on a belief in the freedom to own private property, a rejection of any form of governmental authority or intervention, and the upholding of the competitive free market as the main mechanism for social interaction."[83] Because of the historically anti-capitalist nature of much of anarchist thought, the status of anarcho-capitalism within anarchism is disputed particularly by communist anarchists.[84] Anarcho-capitalists distinguish between free market capitalism – peaceful voluntary exchange[85] – from "state capitalism" which Murray Rothbard defined as a collusive partnership between big business and government that uses coercion to subvert the free market.[86] Whether in its natural rights-based or utilitarian formulations, anarcho-capitalism has a theory of legitimacy that supports private property as long as it was obtained by labor, trade, or gift.[87] In an anarcho-capitalist society, its proponents hold, voluntary market processes would result in the provision of social institutions such as law enforcement, defence and infrastructure by competing for-profit firms, charities or voluntary associations rather than the state.[88] In Rothbardian anarcho-capitalism, law (the non-aggression principle) is enforced by the market but not created by it, while according to David D. Friedman's utilitarian version, the law itself is produced by the market.

While the term "anarcho-capitalism" was coined by Rothbard and its origin is attributed to 1960s United
10/12 23:34  Hi Five
Ασχετο ΣΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Πως εισάγω video Μουσικο από youtube στο blogi Μου?
10/12 23:35  Swearengen
Εσένα ΕΙΔΙΚΑ Londoner, πάντα σε παίζουμε, το ξέρεις αυτό.
10/12 23:35  londoner
μου το φαγε

While the term "anarcho-capitalism" was coined by Rothbard and its origin is attributed to 1960s United States, some historians, including Rothbard himself, trace the school as far back as the mid-19th century to market theorists such as Gustave de Molinari.[89][90] Anarcho-capitalism has drawn influence from pro-market theorists such as Molinari, Fr&#233;d&#233;ric Bastiat, and Robert Nozick, as well as American individualist thinkers such as Benjamin Tucker and Lysander Spooner.[91][92] Considered a form of individualist anarchism,[93] it differs from the individualism of the "Boston anarchists" of the 19th century in its rejection of the labor theory of value (and its normative implications) in favor of the neoclassical or Austrian School marginalist view. Anarcho-capitalist ideas have in turn contributed to the development of agorism,[94] autarchism, and crypto-anarchism.[95]

http://en.wikipedia.org/wiki/Anarchism
10/12 23:36  illusionist
protesilae

Δεν μου αρέσει από χαρακτήρος να λέω πολλά, αλά ένα θέμα με τον τίτλο: Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ... θα το σήκωνα.
10/12 23:36  Swearengen
Hi5, θα σου στείλω τις οδηγίες που μου έστειλε η Evie. Δεν είναι δύσκολο, λίγη προπόνηση θέλει.
10/12 23:37  haros
κοιτα πρωτεσιλαε,εγω εκανα εκει σχολιο που ειχε σχεση με το πως τα μεσα ενημερωσης επαιξαν με το συναισθημα σε αυτο το ζητημα..και με τους τηλεδικαστες και με τον μπατσο -γκαστονε,κατα ευαγγελατο..επειδη εχω συγγενικο μου προσωπο που εχει αμεση σχεση με τον χωρο της ιδιωτικης εκπαιδευσης,εχω γνωμη για την ανατροφη των παιδιων ΒΠ,που αλλαζουν σχολεια και σε ποιες περιπτωσεις γινεται αυτο,αλλα αν κατσουμε τωρα να τα πουμε,θα βρεθω λοιδωρουμενος απο ολο το χωριο..παντως σε καθε περιπτωση,οταν εχεις εναν χαμο ενος παιδιου,δεν καθεσαι να λες τετοια πραγματα στην πενθουσα οικογενεια..σε αυτο εχεις δικαιο..
10/12 23:38  Hi Five
Στείλε... τις οδηγίες μόνο!
10/12 23:40  Bluesman
τι ηθελες, να σου στειλει και την ευη χαι;...
10/12 23:40  Swearengen
Στις έστειλα ήδη. Φυσικά ΜΟΝΟ αυτές. Τί περίμενες δηλαδή, να σου στείλω και την Evie πακέτο ? ουουουουχαχαχαχαχαχα!
10/12 23:41  Hi Five
Oyoyoyoyoyoyooyoyyo xaxaxaxaxaxaxa
10/12 23:42  Bluesman
τι γελας ρε μαρινοκαπηλε...
10/12 23:42  protesilaos
Σε αυτο επικεντρωσα και μονο hare.Kαι στην επιλεκτικη ευαισθησια.Παντως ειναι θεμα(το συγκεκριμενο σχολιο του κ.Ανδραινοπουλου),που κατα την γνωμη μου δεν πρεπει να περασει transit.Aλλιως να γραφει ο καθενας ο,τι προσβλητικο σχολιο θελει και να το κανουμε ζουγκλα.
Εγω σταματαω εδω,διοτι ειμαι εκνευρισμενος με την μπαμπεσια.Ω γεγραφα,γεγραφα.
10/12 23:43  Bluesman
το ρε φιλικα...
10/12 23:44  londoner
σε ευχαριστω swearengen

το ασχημο στην υποθεση του αναρχισμου -για μενα- ειναι απο οτι καταλαβα οτι χρειαζεται ενα-δυο πανεπιστημιακα εξαμηνα για να καταλαβεις σωστα τι παιζει

αν παω δηλ. να εξηγησω στον περιπτερα της γειτονιας μου, νεο ή ηλικιωμενο, τι ειναι μεσες ακρες αυτη η φιλοσοφια, πιστευω οτι θα κλεσει το τζαμακι απο το περιπτερο για να μην με ακουει


αυτο για μενα ειναι παραδοξο

δηλ. να ακομα ενα συστημα αξιων, ενα φιλοσοφικο πολιτικο κινημα, που οπως τοσα αλλα δημιουργηθηκε (αναμεσα σε αλλους λογους) και για να βελτιωσει-ανυψωσει τις συνθηκες ζωης ΟΛΩΝ των ανθρωπων, να προσφερει κατι καλυτερο και πιο αληθινο

ομως παραμενει ή εχει καταντησει δυσνοητο και απομακρο στον ΑΠΛΟ ανθρωπο, καθως οι θεωρητικοι του το εχουν αναγαγει σε πολιτικη ιδεολογια, που ειναι τοσο πολυπλοκη οσο και η περιπλοκη της περιπλεγμενης περιπλοκης του κομμουνισμου, που τον ειχανε καταντησει συλλογες δεκαδων χονδρων σκονισμενων τομων σε ραφια
10/12 23:52  Swearengen
Φίλε Londoner, εξίσου ακατανόητες είναι και για μένα οι βασικές έννοιες. Το βασικώτερο : -Και ποιός θα κάνει ρε παιδιά κουμάντο στο μαγαζί ?

Επειδή -κατ' ουσίαν- είμαστε όλοι αστοί (ας μην γελιόμαστε), είναι αδύνατον να κατανοήσουμε τα θεμέλια τέτοιων θεωριών. Σκοπός του ποστ ήταν να καταδείξει την βλακότητα των δημοσιογράφων που χρησιμοποιούν όρους των οποίων την έννοια αγνοούν τελείως (ούτε καν ακουστά), μέσω του παραδείγματος των Ισπανών Αναρχικών. Που υπήρξαν, πάλεψαν, αγωνίστηκαν για τις ιδέες τους κι ας έχασαν στο τέλος. Κι ας πέθαναν. Ένα ολόκληρο κίνημα.

Καμμία σχέση με το πλιάτσικο στις βιτρίνες και γηπεδικές αντεγκλήσεις με τα ΜΑΤ.
10/12 23:53  Nastybishop
londoner, δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να προάγει τον αναρχισμό. Απλά να γνωρίζουμε για τι πράγμα μιλάμε. Ο κάθε πλιατσικολόγος και βάνδαλος όταν ονομάζεται αναρχικός εξοργίζει αυτούς που έχουν σπαταλήσει 5-6 ώρες στην ζωή τους τέλοσπαντων να καταλάβουν τι είναι αυτό το πράγμα και τι πρεσβεύει.
11/12 00:02  Usοund
Με συγχωρείτε. Διαχωρίζω τη θέση μου. Τι είναι όλα τούτα?Αναρχικές ιδεολογίες, συγγνώμες στο Μαρίνη, βολές κατά Ανδριανόπουλου?
Κάτω η αναρχία, κάτω ο Μαρίνης, ζήτω ο Ανδριανόπουλος!
(αφεντικό πότε να περάσω να πληρωθώ για τη βρωμοδουλειά?)
Υ.Γ.Αν σκοπεύεις να κάνεις παζάρια ,αφεντικό, κάντα στην περίπτωση Μαρίνη που το φχαριστήθηκα κιόλας.Για τα άλλα πληρώνομαι ως επαγγελματίας και δεν σηκώνω κουβέντα.
11/12 00:03  londoner
σε ολα αυτα συμφωνω, γι' αυτο και δεν χρησιμοποιω ποτε τη λεξη αναρχικος, αλλα ουτε και αλλους πολιτικους προσδιορισμους


ειναι ζητημα αν υπηρξαν μερικοι αληθινοι αναρχικοι και ποσοι σε ολο αυτο το καρναβαλι που παρακολουθουμε

προσωπικα νομιζα οτι οι αληθινοι αναρχικοι σημερα στην ελλαδα απαντωνται με την ιδια συχοτητα με τις αρκουδες Panda στη δυτικη Κινα
αλλα τις τελευταιες μερες οι δημοσιογραφοι βαφτιζουν ελευθερα οποιον θελουν ετσι
11/12 00:08  Swearengen
Ρε συ συνέταιρε, ήθελα απλώς να πάρω πίσω το στιλέττο μου, δε γινόταν αλλιώς. Το ΄χει καρφωμένο πάνω του, μέρες τώρα.
11/12 00:28  Usοund
Γνωρίζεις πως αν βγάλεις απότομα το στιλλέτο τα κακαρώνει ο σφαγμένος? Αδίστακτος είσαι?
11/12 00:31  Swearengen
Αυτό που λες ισχύει μόνο αν του έχω τρυπήσει τον πνεύμονα. Δε νομίζω. Χαμηλά του το είχα χώσει το σίδερο. Καμμιά σπλήνα το πολύ.

Πού είναι οι δικές σου απόψε ? Ρεπό τους έδωσες ?Χαχααααααα!
11/12 00:31  protesilaos
Swar,με αφορμη το πρωτο σχολιο σου συμπεραινω οτι εχεις αδυναμια στον Νeville Chamberlain,τον πρωτομαστορα του κατευνασμου,της συμφωνιας του Μοναχου...
11/12 00:34  Usοund
Μισά τα έμαθες! Τέλος πάντων! Μου θες και γυναικεία παρουσία με τις παπαριές που ανεβάζεις?
11/12 00:36  elenitsa 1
Διαμαντη,εχεις γραμμα.Συστημενο.
11/12 00:36  Swearengen
Αναλόγως Πρωτεσίλαε. Παίζω σε μια γκάμα μεταξύ Τσάμπερλαιν, Τσώρτσιλ, Μολότωφ και Ριμπεντροπ. Κατά περίστασιν, φυσικά.
Τούτη η στρατηγική, προκρίνει τη διαχείριση και κατανομή δυνάμεων.
11/12 00:40  protesilaos
Ναι,αλλα η τωρινη περισταση ειναι με τον αντιπαλο να εισβαλλει στην Πολωνια.Οποτε η τακτικη Chamberlain ειναι παρωχημενη...
11/12 00:42  elenitsa 1
Τι παθατε νυχτιατικα,κατι πιο αναλαφρο δεν βρηκατε?
11/12 00:42  protesilaos
11/12 00:42  Swearengen
Πρωτεσίλαε, η βασική μου φιλοσοφία συνοψίζεται στην εξής ιστορική ρήση :

"Στην Πολωνία ας μπει, στον κ..λο μας να μην μπεί!"
11/12 00:46  Nantia42
Γιατι Ελενη ?
Το τραγουδι δεν ...ηταν αναλαφρο ?

11/12 00:52  Usοund
Είναι πανκοίνως γνωστό, συνέταιρε, πως οι γυναίκες επανακάμπτουν άμα τη εμφανίσει μου.
11/12 00:54  elenitsa 1
Τι αναλαφρο,αυτο ηταν πουπουλο!Σε συγκριση με κατι αλλα που προτεινει ο Πρωτ.αυτο ειναι αριστουργημα!
11/12 00:54  Swearengen
Είναι παγκοίνως γνωστό, συνέταιρε, πως οι γυναίκες ΑΝΑΚΑΜΠΤΟΥΝ άμα τη εμφανίσει μου.
11/12 00:57  Usοund
Έβαλες το γάμα στη θέση του νι και το παίζεις άντρας?
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog

Λίγα λόγια για εμένα
www.mantri.gr
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
Σύνδεσμοι