ALI BABA
Hidalgo Don Quijote de la Mancha
1899 αναγνώστες
Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008
15:44

 

Στα Δερβενοχώρια  είναι μια Μονή. Ιερά εννοείται.  Του Οσίου Μελετίου Κιθαιρώνος, έτσι λέγεται. Καλόγριες έχει μέσα, οι οποίες, ως γνωστόν  όλη μέρα προσεύχονται. Λογικό. Και βέβαια, η προσευχή προϋποθέτει και ησυχία. -Αλλά, πόση ησυχία ? -Απόλυτη.  -Νέκρα.
 
Κάτι βλάκες τώρα, πήγαν –λέει- να τοποθετήσουν κάμποσες ανεμογεννήτριες στην περιοχή. Εντάξει. -Αλλά και φάτσα κάρτα στην Ιερά, δεν πάει πολύ ? -Πολύ πάει. Βγαίνει πιά η καλόγρια στο προαύλιο της Ιεράς και την χτυπάει κατακούτελα η φρικτή θέα τριών (3) ανεμογεννητριών, στον απέναντι λόφο και σε απόσταση μόλις δύο χιλιομέτρων.  Σε απόσταση αναπνοής, δηλαδή.  
 
Αποτρόπαιο το θέαμα. Άειντε μετά να προσευχηθείς. -Με τι κουράγιο ? -Αμ, τη φασαρία, πού τη βάζεις ? –Τί, κάνουν και φασαρία οι ανεμογεννήτριες ? Αμέ, όταν έχει κανείς ευαίσθητο αυτί, σαν τη νυχτερίδα του Αμαζονίου ας πούμε, όλα τ’ ακούει, όλα τα συλλαμβάνει. Μέχρι 120.000 χερτζ πιάνει.  Η συγκεκριμένη νυχτερίδα, εννοείται. Νομίζω και το δελφίνι.
 
Οπότε τι κάνεις, ως Ιερά ? Απλό : Ζητάς να ξηλώσουν τις ανεμογεννήτριες. Ουστ. Δρόμο. Τραβάτε αλλού, γυφταίοι. Γύφτος παπάς δε γίνεται κι αν γίνει δε βλογάει.  Δεν ξέρουμε πού θα πάτε και δεν μας ενδιαφέρει, κιόλας. Προσφεύγεις λοιπόν, ως Ιερά εννοείται, στο Συμβούλιο της Επικρατείας και γράφεις (κατά λέξη) :
 

«Η Πολιτεία οφείλει έμπρακτο σεβασμό της πνευματικής ασκήσεως των μοναχών με την αποφυγή παντός έργου και δραστηριότητας που δύναται να διαταράξει την αισθητική και ησυχία των τόπων αυτών».

«Η βλάβη, εν προκειμένω, δεν είναι μόνο αισθητική αλλά και ηθική, ανάρμοστη δηλαδή με τη θρησκευτική φύση Ιεράς Μονής εν ενέργεια»

 
Του παπά η κοιλιά είν’ αμπάρι κι όπου πάει θε να πάρει. Είναι ανάρμοστες οι ανεμογεννήτριες. Και ανήθικες. Και φασαριόζικες. Ασύμβατες με την θρησκευτική φύση Ιεράς, εν ενεργεία, ακόμη δε ίσως και εν αποστρατεία.  Ως εκ τούτου, ζητάς να σταματήσουν οι εργασίες του αιολικού πάρκου.
 
Και επειδή το Συμβούλιο της Επικρατείας είναι μάλλον με την Ιερά (αυτό δα μας έλειπε, να είναι με τις ανεμογεννήτριες), κατόπιν της προσφυγής, μπλοκάρεται το έργο και από τις σαράντα συνολικά ανεμογεννήτριες έχουν τοποθετηθεί στην περιοχή μόνον οι είκοσι τρεις. Και βλέπουμε.
 
Ο Δον Κιχώτης κατεδίωκε τους ανεμόμυλους. Τους περνούσε για κακούς ιππότες. Οι καλόγριες καταδιώκουν τις ανεμογεννήτριες.  Τις περνούν για δαίμονες.
 
Αξιολογήστε το άρθρο 
Δεν έχει αξιολογηθεί
 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
Σχόλια

27/11 15:53  favlos
Το συγκεκριμένο δεν το ξέρω αλλά είναι γνωστό ότι αν ανεμογεννήτρια είναι σε κάποια πραγματική ή εικονική ευθεία απο μοναστήρι,απαιτείται άδεια και δώρο σε ηγούμενο καλόγρια κλπ...
Γνωστά πράγματα...:)
27/11 15:59  Nastybishop
Στο πυρ το εξώτερον οι αλιβάνιστες και αλειτούργητες ανεμογεννήτριες!
27/11 16:01  Αli Baba
Aλήθεια είναι :
http://ta-nea.dolnet.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4488429

Και καλά η Μονή. Πού ν’ ακούσεις και την αντίστοιχη αιτιολογία της προσφυγής κατοίκων της Σκύρου, με την οποίαν επίσης στρέφονται κατά των εκεί ανεμογεννητριών :

«οι θεόρατοι ανεμόμυλοι θα μουγκρίζουν διαρκώς σκορπίζοντας ανεμοζάλη, τρέλα, σπάσιμο νεύρων, τρίξιμο των δοντιών, σεξουαλική και ερωτική υποτονικότητα...».

Τι τραβάει ο κόσμος και δεν το καταλαβαίνουμε….
27/11 16:09  Nastybishop
Ερωτική υποτονικότητα; Αλλό πάλι και τούτου...όλα τα έχω ακούσει, αλλά ότι είναι "ντεκαυλε" η ανεμογεννήτριες πρώτη φορά!
27/11 16:11  favlos
Ναι αλλά τα τραβάμε κι εμείς που πάμε να κάνουμε καμμιά δουλειά με μυλαράκια (έτσι τα λένε σε περιοχή που έφαγα Χ)...
27/11 16:12  elenitsa 1
Δωδεκα το μεσημερι κλεινουν τις πορτες τους και δεν δεχονται επισκεπτες ως τις 6 τ'απογευμα οι εν λογω μοναχες.Λατρευουν την ησυχια,την απομονωση...για παρτη σου προσευχονται Αλη αθεε.Με την ανεμογεννητρια σε αποσταση δυο χιλιομετρων θα παρει ο ανεμος τις προσευχες τους και θα τις σκορπισει και πως θα φτασουν στ'αυτια του θεου?
27/11 16:15  haros
περα απο τις οποιες γραφικοτητες,υπαρχει θεμα..
ειναι η γνωστη ιστορια<φυγε απο μενα διαολε και πηγαινε στον γειτονα> και αφορα εργα η κτηρια η εγκαταστασεις κοινης ωφελειας μεν,αλλα δημιουργουντων προβληματα(μικρα η μεγαλα)στους ντοπιους δε.βεβαια παντα παιζουν και οι εκβιασμοι,να λαδωθουν,για να μην προσφυγουν στα δικαστηρια και καθυστερουν τα εργα...
το ζητημα της βεβηλωσης του τοπιου ειναι υπαρκτο,το ζητημα του βομβου που κανουν,επισης,ολα αυτα τα εχω διαπιστωσει ο ιδιος,με ανεμογεννητρια(οχι αιολικο παρκο)που εχει εγκατασταθει εδω και κατι χρονια σε αρκετη αποσταση απο το σπιτι σε νησι,που περνω τα καλοκαιρια..η επικληση <γραφικων> αιτιων για την οποια προσφυγη,δεν ακυρωνει το προβλημα,ειπαμε,ολοι θελουμε εγκαταστασεις που ωφελουν το συνολο,αλλα οχι στην πορτα μας η στο χωραφι μας..
27/11 16:21  Swearengen
Κι όμως Nastybishop, κάνεις λάθος και ίσως τελικά να σε αφορά και προσωπικά το ζήτημα, καθώς η WWF ισχυρίζεται ότι :
Οι υπόηχοι από τις ανεμογεννήτριες θα μειώσουν τη σεξουαλική διάθεση των ΤΡΑΓΩΝ (των ΤΡΑΓΩΝ κυριολεκτικά ή μήπως ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ? Εσύ θα μας πεις)
Οι δονήσεις της βάσης θα βγάλουν στην επιφάνεια τα ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ (ελπίζω όχι τους αρειανούς)
Θα φοβηθούν και θα φύγουν οι μέλισσες
Οι αγελάδες δεν θα κατεβάζουν γάλα.

Εlenitsa1, καμμιά προσευχή για τους πεθαμένους.

Χάρε, πάντα υπάρχει αντίλογος. Είναι θέμα σύγκρουσης συμφερόντων και στάθμισης απειλουμένων αγαθών. O κόσμος γεμίζει ανεμογεννήτριες και υποθέτω ότι το έχουν μελετήσει το πράγμα. Ανάλογα και με τις κεραίες των κινητών : όλοι έχουμε συσκευή, αλλά κανείς δεν την κεραία δίπλα του.
27/11 16:22  favlos
Χάρε προτιμούν τα ντίζελ νταπα-ντούπα και διώχνουν ανεμό και επενδύσεις εκατομμυρίων και θέσεις εργασίας.Εγω δεν έχω όρεξη ακόμα αλλά θα τα περιγράψω μιά μέρα.Το κράτος θέλει restart.
27/11 16:26  haros
εξ αλλου το λινκ που παραθετεις,για την σκυρο,δινει και μια αλλη διασταση ,δεν εχουν προβλεψει υπογεια μεταφορα του ρευματος,θα ανοιξουν μεγαλοι δρομοι μεσα σε παρθενες περιοχες κλπ.,κοινως θα επιλεχθει παλι η <φτηνη λυση> και αστους κατοικους να κουρευονται...
27/11 16:28  Nastybishop
Ξέρω εγώ να ρωτήσουμε και το θείο τραγί...κάτι παραπάνω θα ξέρει.

haros, εγώ μένω κοντά στην αττική οδό (στον υμηττό). Όταν άρχισαν τα έργα είχαν γίνει αρκετές ιστορίες από τους κατοίκους και ομολογώ ότι ως ένα σημείο είχα παρασυρθεί και εγώ...χρόνια μετά αυτή η αντίδραση φαντάζει παντελώς γελοία. Οκ, μπορεί να έχω λίγο μεγαλύτερη κίνηση στην αυλή μου, αλλά διάολε η αττική οδός είναι ένα από τα σπουδαιότερα έργα που έχουν γίνει στην Αττική! Δεν μπορεί μια μικρή όχληση μιας μειοψηφίας να σταθμίζεται ως πιο σημαντική από μια τεράστια βελτιώση στο βιοτικό επίπεδο της πλειοψηφίας. Άλλωστε για αυτό το λόγο υπάρχουν και τα αντισταθμιστικά οφέλη.
27/11 16:30  haros
ναι swear,η γνωστη ιστορια,ολοι θελουν κεντρα αποκαταστασης ναρκομανων,αλλα αν ανοιξει ενα ακριβως διπλα τους,ξεσηκωνουν τον κοσμο..πολυ φοβαμαι παντως,οτι και αυτο,η χωροθετηση για τα αιολικα παρκα δηλαδη,θα γινει με την γνωστη προχειροτητα του ελληνικου κρατους,χωρις βεβαια να το εχω ψαξει πολυ το θεμα..
27/11 16:31  Swearengen
Γι αυτό το παραθέτω το link, για να βλέπουμε και την άλλη διάσταση. Όση συζήτηση και να χωράει το πράγμα, η γενική εικόνα είναι αυτό που γράφει ο Φαύλος. Ο ύπνος του δικαίου. Οι άλλοι τρέχουν, εμείς με το πάσσο μας.
27/11 16:35  haros
ε ,καλα,σε τι ειμαστε πρωτοποροι για να γινουμε τωρα?? η μονη περιπτωση που προχωρουν εργα γρηγορα στην ελλαδα,ειναι οταν κινδυνευουν να χαθουν επιδοτησεις,η υπαρχει οροσημο απαγορευτικο(ολυμπιακοι),και παλι πλακωνονται ολα τελευταια στιγμη..
27/11 16:42  Nastybishop
Απλά είμαστε η κοινωνία της απόλυτης έλλειψης συλλογικής αλληλεγγύης. Το ότι το άτομο είναι πάντα πάνω από το σύνολο είναι δεδομένο (και όχι αναγκαστικά και κακό). Αλλά όταν η ευημερία του ατόμου έχει τόσο ασυμμετρική στάθμιση έτσι ώστε μια μικρή δυσαρέσκεια της ομάδας (που λειτουργεί σαν διευρυμένο άτομο) να μπαίνει εμπόδιο σε αλλαγές και πολιτικές που της έχει ανάγκη ολόκληρο το σύνολο, ε τότε υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό το μοτίβο είναι πολύ συνηθισμένο στην χώρα μας.
27/11 16:47  haros
ναστυ,για αυτο που λες,υπαρχει δικαιολογια..δεν εχει εμπιστοσυνη ο πολιτης,οτι η οποια <ταλαιπωρια> υποστει ειναι οντως αναποφευκτη και δεν ειναι απλως αποτελεσμα τω καλυτερων διασυνδεσεων του διπλανου,η της ελλειψης χρηματων και οργανωσης απο το κρατος..κοντολογις,δεν ειναι καθολου σιγουρος οτι το <παλουκι>που θα φαει,ειναι απλως ενα παλουκι που η λογικη λεει οτι επρεπε να μπει σε αυτον και μονο σε αυτον,ενω ο αλλος την<γλυτωνει>πονηρα..
27/11 16:50  Nastybishop
Στην γειτονιά μου έχει μπλοκάρει εδώ και πολλά χρόνια η κατασκευή ενός κολυμβητηρίου, επειδή οι γείτονες λόμπαραν επιτυχώς (φασαρία, παρκάρισμα κοκ.).

Αν υιοθετήσουμε αυτή την λογική ΤΙΠΟΤΑ μα απολύτως ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού όσο ωφέλιμο και να είναι κάτι, πάντα θα υπάρχει κάποιος που κάπως θα ενοχλείται ή θα βλάπτονται τα συμφέροντα του.
27/11 16:56  haros
ναστυ,τι θα πει<αν υιοθετησουμε>?? αφου αυτη η λογικη επικρατει,εγω αλλο λεω..εχεις εμπιστοσυνη ας πουμε στην αυτοδιοικηση η σε οποιον κανει το κολυμβητηριο οτι ΟΝΤΩΣ αυτη ειναι η καταλληλη θεση για να γινει??οτι εχουν γινει οι πρεπουσες ερευνες,χωρις παρεμβασεις? δεν διαφωνουμε σε κατι,απλως σου λεω,οτι αν το κρατος,η αυτοδιοικηση,οι φορεις γενικα ηταν πιο σοβαροι,οι πολιτες θα αντιδρουσαν πολυ λιγοτερο,σε τετοιες περιπτωσεις,δεν νομιζω να διαφωνεις..
27/11 18:35  apologia pro sua vita
Κάθε Παρασκευή υπάρχει μια ραδοφωνική εκπομπή (θα σας γελάσω πού)όπου ένας δημοσιογράφος (θα σας γελάσω ποιός) συνομιλεί με τα δύο χοντρά έξυπνα γουρουνάκια. (δεν θα σας γελάω)

Τον Σ. Μάνο και τον Θ. Πάγκαλο περί παντός επιστητού και πεσμένου.

Έλεγαν λοιπόν τις προάλλες (κάθε Παρασκευή τους ακούω γιατί έχω κόλλημα με το συγκεκριμένο παραμύθι από μικρή), ότι η αγροτική ανάπτυξη πάει αρκετά καλά κι ότι οι αγρότες μαθαίνουν, ενημερώνονται και ενδιαφέρονται για προγράμματα με νέες τεχνολογίες, νέα προιόντα κτλ κτλ.

Ένα προβλημα υπάρχει μόνο. (λέμε τώρα)

Τα κάνουν όλα μόνοι τους. Ο καθείς για τον εαυτό του. Ακόμα και τα θερμοκήπια στην Κρήτη που τα βλέπεις στο Τυμπάκι και νομίζεις ότι είναι αποικία εξωγήινων, δεν είναι συναιτερισμός.

Και καλά βρε απολογία θα μου πείτε τώρα το κατάλαβες;

Όχι αλλά ήθελα να διαφημίσω την εκπομπή. Για λόγους διαστροφής.
27/11 18:41  elenitsa 1
Να σας φρεσκαρω τη μνημη?Επι δημαρχιας Τριτση,τι ακουσαν τ'αυτια μας ως εναλλακτικη για το μετρο?Το εναεριο τραμ σας λεει κατι?Σειρα εχουν τωρα οι ανεμογεννητριες να καταδικαστουν ως εξοβελιστεες,κι ολο και κατι αλλο θ'ακολουθησει.Εκεινο που προεχει για καποιους ειναι το πως δεν θα κανει βημα μπροστα η χωρα.
27/11 18:43  apologia pro sua vita
Ή το πώς θα πάω εγώ μπροστά αλλά όχι κι ο άλλος. Ή ακόμα καλύτερα πως εγώ θα πάω μπροστά εμποδίζοντας τον άλλο.
27/11 18:44  apologia pro sua vita
Είναι κάτι από αυτά τα δύο ο καπιταλισμός ή το είδα στο όνειρό μου;
27/11 18:51  elenitsa 1
Μην κολλας σε ορολογιες.Οι ακολουθουμενες τακτικες ειναι το προβλημα,οταν δεν βοηθουν στην προοδο του συνολου.Απο που προερχονται και ποιος βαζει τα εμποδια?Μα,ποτε ο ενας,ποτε ο αλλος,αναλογα με την ισχυ τους και τα στενα ατομικα τους συμφεροντα την δεδομενη στιγμη.
27/11 19:14  Κλεάνθης
Χαίρε Αli Baba! Ωραιότατο θέμα!

Για τις καΚόΓριες... nemo malus felix

Σχετικά με τις ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ για τις ανεμογεννήτριες:

http://bioenergynews.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=9359&blid=210
27/11 19:29  Swearengen
Χαίρετε ωρέ παίδες. Κλεάνθη, ο Καποδίστριας αναγκάσθηκε να προβεί σε τεχνάσματα προκειμένου να πείσει τους Έλληνες ότι δεν θα δηλητηριάζονταν από τις πατάτες. Αυτός το κατάφερε σχετικά γρήγορα. Αλλά θα μου πεις, τότε τους έκοβε κι η λόρδα. Ενώ τώρα, όλοι είναι λόρδοι. Κι άντε να τους πείσεις.
27/11 19:35  Nastybishop
Haros, το πιάνω το επιχείρημα σου. Πχ, στην περίπτωση του κολυμβητηρίου που σου ανέφερα, ένας θεός ξέρει τι παρασκήνιο παίζει από πίσω και ενδεχομένως οι κάτοικοι να έχουν τους λόγους τους που το εμποδίζουν. Αλλά από την άλλη τα πάντα στην Ελλάδα έχουν ένα παρασκήνιο από πίσω, το οποίο συχνά πυκνά το αγνοώ και ταυτόχρονα βαριέμαι να το ψάχνω. Κάπου πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε και την αληθινή ουσία των πραγμάτων...πως να το κάνουμε ένα κολυμβητήριο θα αναβάθμιζε την περιοχή όπως και οι ΑΠΕ μειώνουν την μόλυνση του περιβάλλοντος. Αυτά είναι γεγονότα αδιαμφισβήτητα.

Για μένα η λύση είναι τα αντισταθμιστικά οφέλη. Απαξ και πάρουμε ως δεδομένο ότι ζούμε σε μια χώρα όπου η έννοια "κοινωνικό σύνολο" είναι ανέκδοτο, παίζουμε με άλλα μέσα. Πχ πιάνεις τις καλόγριες και τους λες ωμά: "Πόσα φράγκα θέλετε για να μην μας πρήζετε;". Αν σου ζητήσουν ένα ποσό λογικό (βασικά μικρότερο από το κόστος που θα σου δημιουργήσουν οι αντιδράσεις τους), τους το δίνεις και τέρμα.
27/11 19:39  Nastybishop
Το ίδιο πρέπει να γίνει και σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούν με υπεράριθμους. Πχ. ΟΣΕ. Ελάχιστοι μηχανικοί, τεχνίτες κτλ, χιλιάδες διοικητικοί οι οποίοι όχι μόνο δεν παράγουν τίποτα αλλά ενδεχομένως το οριακό προϊον της εργασίας τους να είναι αρνητικό.

Κάνεις μια οικονομοτεχνική μελέτη και υπολογίζεις σε χρηματικούς όρους την αναποτελεσματικότητα αυτή. πχ. 3 εκ ευρώ...δίνεις τα 1-2 εκ. σε εθελούσιες εξόδους, αποζημιώσεις κτλ για να μας αδειάσουν την γωνιά και έληξε η υπόθεση. Όλοι ευχαριστημένοι.
27/11 20:35  elenitsa 1
Μεχρι να ερθει η ωρα των εκλογων,Ναστυ,και να ξαναπροσλαβουν μερικους,ετσι,για να σιγουρεψουν την επανεκλογη τους.Και η ζωη συνεχιζεται.
27/11 20:51  nabokov
Ναι έχεις δίκιο. Για αυτό πρέπει να φροντίζεις για δικλείδες ασφαλείας έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια. Και εν πάση περιπτώσει πρέπει να βρούμε κάποιες λύσεις, δεν μπορούμε να τα αφήνουμε όλα στην τυχή τους...
27/11 21:01  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
1. Σε ΚΑΝΕΝΑ Έργο στην Ελλάδα δεν γίνεται ανάλυση και διαχείριση Ενδιαφερομένων Μερών, από την οποία είναι δυνατό να προκείψουν και "αντικειμενκά" αντισταθμιστικά οφέλη.
2. "Κάπως" επιχειρείται (άτολμα κατά τη γνώμη μου) να μπει κάποια τάξη με το νέο Πρότυπο ΕΛΟΤ 1429 για τα Συγχρηματοδοτούμενα Έργα ΕΣΠΑ (4ο πακέτο). Λεπτομέρειες προσεχώς...
Υ.Γ. Nasty είμεθα και "κοντοχωριανοί" φαίνεται... (Κολυμβητήριο Αγίας).
27/11 21:07  Nastybishop
Όντως αυτό εννοούσα! Έχεις άποψη πάνω σε αυτό το ζήτημα Τριαντάφυλλε;

Εδώ και χρόνια (μην πω δεκαετίες) είναι σαν το γιοφύρι της Αρτας...
27/11 21:12  Nastybishop
A και κάποιος να πει του βλάκα του σπάρτη, γιατί βαριέμαι να ανοίγω λογαριασμό στο google, ότι ο Bobby Fisher έχει πεθάνει εδώ και καιρό.
27/11 21:16  Nastybishop
Παλαβός από τα γεννοφάσκια του...ο Μαραντόνα του σκακιού. Αξεπέραστος. Μέχρι το τέλος πίστευε ότι τον κυνήγουσε η KGB να τον σκοτώσει γιατί δεν του συγχώρησαν ποτέ την συντριπτική ήττα του Μπόρις Σπάσκι στο Ρεϋκιαβικ το '73.
27/11 21:19  Nastybishop
Είχε κάνει και ο Αλή Μπαμπά αφιέρωμα στον Μπόμπι θυμάμαι...Ποίος από τους δύο σας παίζει σκάκι;
27/11 21:20  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Για το κολυμβητήριο θα έπρεπε να γράψω όχι απλώς άρθρο, αλλά ενότητα άρθρων "φωτιά"...
Αρχή πάντως ήταν η απίστευτη (αλλά πολύ συνηθισμένη) επίδειξη "ετσιθελισμού" = παντελής έλλειψη ανάλυσης και διαχείρισης Ενδιαφερομένων Μερών...
27/11 21:54  evie
"Hidalgo Don Quijote de la Mancha"
Τι σημαίνει ο τίτλος;
27/11 22:01  mc
Swear, μπορώ να σου εγγυηθώ πια πως άλλος/η ένας/μία ΔΕΝ διαβάζει το κείμενο και δεν παρακολουθεί και τις εικόνες. Γεια σου βρε Εύη μου, πάμε για κάνα τσαγάκι;
27/11 22:03  elenitsa 1
Υπαινιγμος ηταν αυτο mc?
27/11 22:05  evie
Γειά σου mc! Πάμε, όχι όμως για τσαγάκι, μια σοκολάτα είναι ό,τι πρέπει.
27/11 22:07  mc
ΟΚ. Με διάγραμμα ή χωρίς;
Το δε ppt θα το προωθήσω στους οικοδεσπότες!
27/11 22:08  evie
Σήμερα το κείμενο το διάβασα, είδα και την εικόνα, ο τίτλος ήταν η απορία μου.
27/11 22:08  Swearengen
Είναι ο Δον Κιχώτης, Εύη, του Θερβάντες. Το πλήρες όνομα μετά τίτλου.
27/11 22:09  evie
Με διάγραμμα ασφαλώς!
27/11 22:10  Swearengen
Έβγαλες λαγό, Mc, ως συνήθως άλλωστε.
Ομολογία-σοκ : "ΣΗΜΕΡΑ το κείμενο το διάβασα". Ώστε "σήμερα", έτσι ? Καλά.
27/11 22:10  evie
Ευχαριστώ swear.
27/11 22:11  mc
Ελενίτσα, όχι! Ξεκάθαρο. Και διόλου επιλήψιμο.
27/11 22:11  mc
Πρόσεξε swear αυτό το "σήμερα" στην "απολογία από το μικρό καράβι".
27/11 22:12  evie
Ναι το "σήμερα" το έβαλα στην πρόταση, προσεκτικά. Πάντα λέω την αλήθεια.
27/11 22:12  mc
Χε χε! Τώρα είδα το σχόλιο σου swear.
27/11 22:14  Swearengen
Καλά, δεν είμαι τύπος που διαμαρτύρεται, κιόλας. Δεκτόν. Εδώ η Elenitsa που το ΄χει χτίσει το μαγαζί και δε διαβάζει μήτε λέξη. Έχει να διαβάσει, από τότε που ο Usound σήκωσε τον πρώτο αναπτήρα.
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog

Λίγα λόγια για εμένα
www.mantri.gr
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
Σύνδεσμοι